Особистий кабінет. Функції особистого кабінету.

Що таке Особистий кабінет?

Особистий кабінет - зручна інтерактивна веб-система керування послугами. У веб-системі керування послугами «Особистий кабінет » Ви можете самостійно:

- дізнатися про новини та акції компанії;

- отримати основну інформацію по договору:

  • змінити контактний e-mail;

  • змінити пароль від особистого кабінету;

  • змінити пароль від поштової скриньки;

  • зареєструвати контактний номер для SMS;

  • підписатися на поштові розсилки;

  • дізнатися налаштування з'єднання з мережею Інтернет (IP адреса, маску підмережі, основний шлюз, DNS сервер);

- контролювати стан особистого рахунку;

- поповнювати особистий рахунок онлайн;

- змінювати тарифний план;

- призупиняти послугу доступу до мережі Інтернет;

- замовити або активувати додаткові послуги:

  • «Free» день;

  • Турбо день;

  • Кредит довіри;

  • Гарантований сервіс;

  • Вмикання/вимикання Інтернету;

  • MEGOGO;

  • DIVAN.TV;

  • OLL.TV;

- приймати участь в різноманітних акціях компанії;

- приймати участь в бонусній програмі компанії;

Для авторизації в особистому кабінеті Вам необхідно знати наступну інформацію:

Логін – це Ваш номер договору;

Пароль – пароль від Особистого кабінету абонента видається при підключенні. Якщо Ви не пам’ятаєте свій пароль, його можливо відновити за допомогою функціоналу «Нагадати пароль», який знаходиться на сторінці авторизації в Особистому кабінеті. Для цього потрібно, щоб Ваш контактний e-mail адрес був зареєстрований в Особистому кабінеті, та записаний як контактний в полі «Контактний e-mail». Після цього, на Вашу поштову скриньку надійде лист з паролем.

Шановний абонент, якщо у Вас по якимось причинам не проходить авторизація, видає помилку, або Ви не пам’ятаєте даних свого облікового запису, Ви можете звернутися на телефонну лінію абонентського відділу свого регіонального представництва, або надіслати ласта на e-mail абонентського відділу - abon_otdel@o3.ua . Контактні номери телефонів розміщенні на нашому сайті.

Зміна тарифного плану

Всім абонентам нашої компанії надається можливість зміни свого поточного тарифного плану. Провести зміну тарифного плану можна у своєму «Особистому кабінеті» у відповідному меню «Зміна тарифного плану». Перед зміною рекомендується ознайомитися з умовами зміни тарифного плану:

  • Ви можете змінити тарифний план тільки 1 раз на місяць.

  • В одному місяці Ви НЕ МОЖЕТЕ поставити послугу на Призупинення і замовити Перехід на інший тарифний план.

  • Для того щоб, змінити тарифний план з першого числа наступного місяця Вам необхідно протягом місяця залишити заявку в «Особистому кабінеті», у розділі « Зміна тарифного плану».

  • Зміна тарифного плану відбудеться 1-го числа наступного місяця.

  • Зміна тарифного плану на пакет з більш низькою абонентською платою є платною (10 грн. одноразово) у наступних випадках:

  • термін користування послугами мережі (абонентський стаж) становить менше 6 місяців;

  • на момент подачі заявки на зміну тарифного плану стан балансу на Вашому особовому рахунку є негативним (наявність заборгованості).

Перехід на тарифи із рівною та більшою абонентською платою не оплачується.

За більш детальною інформацією можна звернутися до абонентського відділу Вашого міста.

Призупинення послуги доступу до Інтернет

При використанні пункту меню «Призупинення послуг» абонентська плата (за доступ до мережі Internet і внутрішньомережевих ресурсів) не нараховується протягом обраного при активації періоду.

Встановлено наступний порядок призупинення надання телекомунікаційних послуг:

  • призупинення послуг допускається на термін до 6 місяців протягом календарного року;

  • призупинити послугу на термін від 10 днів до 6 місяців абонент може через «Особистий кабінет», самостійно обираючи дати початку та завершення періоду призупинення;

  • призупинення послуг через "Особистий кабінет" дозволяється не частіше 6 разів протягом календарного року;

ВАЖЛИВО: Якщо Ви також користуєтеся платними додатковими послугами (Антивірус, Додаткова поштова скринька та інше), то ці послуги не призупиняються і нарахування відбуваються згідно тарифних планів доп.услуг.

За більш детальною інформацією можна звернутися до абонентського відділу Вашого міста.

Авторизація в «Онлайн - помічник»

Авторизація - це процедура підтвердження прав на будь що, і означає процедуру ідентифікації особи для надання доступу до ресурсів або можливостей, що має обмежений доступ. Для авторизації в «онлайн - помічник» ми використовуємо дані облікового запису абонента в особистий кабінет:

логін – це номер договору абонента, або номер телефону абонента, за вибором. Номер телефону - номер який зареєстрований в особистому кабінеті, та записаний як контактний, в полі «Номер для SMS»;

пароль – пароль від особистого кабінету абонента. Якщо Ви не пам’ятаєте свій пароль, його можливо відновити за допомогою функціоналу «Нагадати пароль», який знаходиться на сторінці авторизації в особистий кабінет. Для цього потрібно, щоб Ваш контактний e-mail адрес був зареєстрований в особистому кабінеті, та записаний як контактний в полі «Контактний e-mail». Після цього, на Вашу поштову скриньку надійде лист з паролем.

Навіщо потрібна авторизація в «онлайн - помічник»?

Авторизація в «онлайн - помічник» потрібна для того, що б Ви могли в найкоротші терміни самостійно дізнаватися важливу для себе інформацію, або отримати оперативну допомогу від фахівців онлайн - чату, не чекаючи в черзі на телефонній лінії відповіді від оператора.

Навіщо мені це потрібно?

Нажаль, бувають випадки, коли під час аварійних ситуацій на мережі, або в дні нарахування абонентської плати, через велику кількість звернень абонентів, додзвониться на гарячу лінію стає складно. Так ось, саме для того,  щоб Ви мали можливість самостійно отримати відповіді на Ваші запитання, не чекаючи з’єднання з оператором, необхідно пройти процес авторизації.

Для чого потрібно вводити логін та пароль від особистого кабінету?

Логін та пароль потрібен для того, щоб ми мали підтвердження, що надаємо особисту інформацію безпосередньо власнику договору, і щоб конфіденційна інформація не була доступна третім особам, та не потрапила до рук шахраїв.

Що мені робити, якщо я не можу авторизуватися, або не пам’ятаю данні свого облікового запису?

Шановний абонент, якщо у Вас по якимось причинам не проходить авторизація,  видає помилку, або ви не пам’ятаєте даних свого облікового запису, Ви можете звернутися на телефонну лінію абонентського відділу свого регіонального представництва, надіслати ласта на e-mail абонентського відділу - abon_otdel@o3.ua, або звернутися до наших фахівців онлайн – чату, вибравши розділ «Фінансові питання».

Контактні номери телефонів розміщенні на нашому сайті